FANDOM

Chinolorido oli valtio valtiopelissä. Chinolorido sijaitsi Kiinassa, kummassakin Koreassa, Taiwanissa ja Nepalissa. Chinoloridon nimi oli alunperin Pechauds 2 mutta se muutettiin Chinoloridoksi. Chinolorido oli liitossa Petropayn kanssa.

Tiedot Muokkaa

Valtion nimi: Chinolorido
Asukasluku: 1,1 miljardia
Hallintomuoto: Kuningaskunta, jossa eduskunta
Päämies: Kuningas Harri III
Pääkaupunki: Ding Dong (9,6 miljoonaa)
Armeija: 5,6 Miljoonaa (rauhan aikana)

Historia Muokkaa

Chinolorido sai itsenäisyyden vuonna 1893. Se tuhosi lopullisesti Muinaisen Ping-Pong kulttuurin vuonna 1924.

Esihistoria Muokkaa

Tiedettävästi ensimmäiset ihmiset saapuivat Chinoloridoon noin 10 000 vuotta sitten.

Keskiaika Muokkaa

Varsinaisesti Chinolorido löydettiin vuonna 1136. Vaikka silloin tämä maa tunnettiin Muinaisena Ping-Pong kulttuurina. Tutkimusmatkailija Zheng he oli alunperin tarunhohtoinen Muinainen Ping-Pong kulttuuri, mutta tämä oli tuhoutunut aika päiviä sitten. Pettyneenä Zheng he lähti kohti kotia, mutta tylyn vastaanoton sijaan kuningas oli tyytyväinen. Ensimmäinen siirtokunta perustettiinkin Chinoloridoon jo vuonna 1137.

1900-luku Muokkaa

Chinolorido onnistui muiden valtioiden voimin tuhoamaan lopullisesti Muinaisen Ping-Pong kulttuurin.

Vuonna 1948 Chinolorido päätti valloittaa Koreat, Nepalin, Taiwanin ja Kazakstania. Chinolorido onnistui valloittamaan kaikki muut paitsi Kazakstanin.

Talous Muokkaa

Chinolorido oli tärkeä teollisuusmahti. Chinolorido oli melko köyhää aluetta.

Chinoloridon tärkeimmät maataloustuotteet olivat riisi ja peruna.

Luonto Muokkaa

Ilmasto Muokkaa

...