FANDOM

Michael-lonsdale-1-sized

Farechi juonittelemassa Punaisen Rintaman politiikkasuunnitelmaa.

Daniel Ottavio Farechi on kastamereläinen poliitikko, poliittinen alkoholisti ja Punaisen Rintaman puheenjohtaja. Hänet on tunnettu runsaasti viininjuonnistaan, villisian syönnistä ja metsästämisestä, jeylantilaistyylisestä empire-kartanostaan ja keskusta-vasemmistolaisista aatteistaan.

Farechi on toiminut Kastemeren pääministerinä vuosina 2015-2019. Monet oikeistopoliitikot ovat sanoneet häntä "tavalliseksi pahikseksi", johtuen hänen nerokkaista poliittisista juonistaan ja ällistyttävän laajasta tietokannastaan. Häntä on kutsuttu myös "lukiksi".

Farechi haastoi Kirjalan kuninkaan kaksintaisteluun vuonna 2019. Hän on harrastanut awersava-tyylin sumerai-miekkailua 14-vuotiaasta lähiten. Farechi haastoi myös Kyporian pääministeri Tomard Ankan, mutta nolasi itsensä.

Elämä Muokkaa

Farechi syntyi sarilialaiseen perheeseen San Paolassa vuonna 1972. Hän muutti perheineen Kastamereen vuonna 1980. Hän luki pienenä paljon C. R. Camposin rikosromaaneja.

Farechi perusti vuonna 2003 oman yhtiönsä, joka suunnittelee varaosia avaruusraketteihin. Yhtiötä syytettiin vuonna 2006 khalifornialaisen sukkulan varastamisesta, mutta Farechi todisti yhtiönsä olevan syytön. Oikeaksi sukkulavarkaaksi paljastui rapidialainen multimiljonääri.

Farechi aloitti poliittisen toimintansa vuonna 2008 liittymällä Punaiseen Rintamaan. Hänestä tuli vuonna 2012 puolueen puoluesihteeri ja vuonna 2015 hänestä tuli puolueen puheenjohtaja ja Kastameren pääministeri. Farechin puolueen julkisuuskuva kuitenkin kärsi Farechin alholismista ja lukuisista noloista tilanteista, mikä johti puolueen vaalitappioon ja oppositioon joutumiseen vuonna 2019.

Henkilökuva ja yksityiselämä Muokkaa

Daniel Farechi on ylikohtelias, mutta vakava. Hänet tunnetaan erityisesti sanonnastaan "Don't worry, be happy!", jonka hän sanoo lainanneensa kastamereläisestä aikakausilehdestä. Farechi pukeutuu 70-luvun herrasmiehen tapaan mustaan takkiin ja suoriin housuihin ja pitää aina rusettia tai solmiota. Hänet on tunnettu myös sinisestä avaruustakistaan.

Farechi on ollut neljästi naimisissa vuosina 1991-1994, 1999-2004, 2010-2011 ja 2014-. Hänen nykyinen vaimonsa on kastorialainen ihmisoikeusaktivisti Tanda Gerband ja heillä on kaksi lasta (s. 2014 ja 2015). He asuvat pääkaupunki Ranavenon vanhassa kaupungissa hulppeassa kattohuoneistossa.

Alkoholismi Muokkaa

Farechi on tunnettu alkoholismistaan, joka alkoi hänellä vuonna 2007 viinitilareissun jälkeen. Hänen kerrotaan rakastuneen niin paljon erääseen Lakeudella tuotettuun viiniin, että tilasi tätä kokonaisen lava-autollisen. Hän on ollut vieroituksessa vuosina 2011 ja 2019. Nykyään hän ei juo enää niin paljon mutta taistelee silti viininhimonsa kanssa.