FANDOM

Flesh!! (tyyliteltynä joskus FLESH!!) on tipinialainen heavy metal -yhtye. Sen jäseniä ovat Jimi Heinix (laulaja ja kitaristi), Rayman Zarek (2. laulaja ja basisti), Ringo Supernova (rumpali) ja Awa Hella (kosketinsoittaja). Yhtye on julkaissut tähän mennessä kolme studioalbumia.

Historia Muokkaa

2010-2012: perustaminen Muokkaa

Flesh1

THE INTRODUCTION

Flesh!!in perustivat kaverukset Jimi Heinix, Rayman Zarek, Ringo Supernova ja Awa Hella vuonna 2010. He olivat silloin 19-23 -vuotiaita. Alunperin he soittivat Zarekin kotona, ja nauhoittivat lähinnä parodioita ja metal -covereita pop-, disko-, rock- ja R&B-kappaleista. He latasivat kappaleet MusicCloud -palveluun, jossa he saivat kommentteja sanoen, että he olivat taitavia ja että he voisivat alkaa tehdä metallikappaleita tosissaan. He ottivat neuvosta vaarin, ja nauhoittivat ensimmäisen oman heavy metal -kappaleensa, NO MAN'S LANDin, joka sai paljon huomiota ja positiivisia arvosteluja. Kaverukset jatkoivat omien kappaleidensa tekemistä, kunnes olivat nauhoittaneet tarpeeksi albumin julkaisemiseen.

2013-2014: ensimmäinen oma albumi ja Jimi Heinixin pidätys Muokkaa

2015-2017: toinen albumi ja kasvava suosio Muokkaa

2018: kolmas albumi Muokkaa

Diskografia Muokkaa

Studioalbumit Muokkaa

Flesh2

RAW MEAT & BONES

Flesh3

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • THE INTRODUCTION (2013)
  • RAW MEAT & BONES (2016)
  • AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (2018)

Singlet Muokkaa

  • STILL (2012)
  • SCREAM, PART II (2012)
  • #FREEJIMI (2014)
  • PAIN (2017)
  • SCREAM, PART III (2018)
  • AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (2018)
  • BATTLE SCARS (2019)
  • SCREAM, PT. IV (2019)
  • That's how the world works, sadly (2019)

Ongelmat lain kanssa Muokkaa

Flesh!! on ensimmäisen albuminsa julkaisusta asti saanut paljon kritiikkiä sanoituksistaan, jotka puhuvat usein väkivallasta ja huumeista, kuten amfetamiinista, heroiinista ja kokaiinista. Aluksi sanoituksia pidettiin vain perättöminä tarinoina ja yhtyeen nuorten jäsenien yrityksinä olla "cooleja", kunnes 9. marraskuuta 2014 yhtyeen laulaja ja keulakuva Jimi Heinix pidätettiin kokaiinin hallussapidosta ja perheväkivallasta. Tämä aiheutti suuren mediakohun.

Rayman Zarek pidätettiin 20. ja 21. joulukuuta välisenä yönä 2017 rattijuoppoudesta. Hänet vapautettiin aamulla, mutta hän sai asiasta sakkoja.