FANDOM

Mauno Koivisto

Jaar Fredsson Ferdinand Archibald Solomon Jures (s. 1976) on 41-vuotias Rapidian valtakunnanjohtaja ja ylimarsalkka. Hänet istutettiin diktaattoriksi vallan kahvaan jo kaksikymppisenä, ja häneltä odotettiin suuria. Hän onkin ollut tähän mennessä erittäin hyvä ja ronski valtakunnanjohtaja, joka ei epäröi sanojaan ja johtaa maansa vaikka "läpi harmaan kiven ja raastavien liekkien", kuten hän sanoi eräässä puheessaan. Jures on Euroopassa poliitikko, joka voi olla ajoittain hyvin haastava persoona, varsinkin jos jollakulla tulee hänen kanssaan kiistaa. Hän on hyvin määrätietoinen ja hän pitää tajuamattaan visusti kiinni Rapidian 1900-luvun nimityksestä "Euroopan verikoira". Hän profiloi yleensä Rapidian "Euroopan lipunkantajana" ja eurooppalaisten arvojen puolustajana jollainen hän itse aika pitkälti on.

Jaar Jures kannattaa kotimaisia arvoja ja on hyvin isänmaallinen henkilö. Hänet on tunnettu maahanmuuttovastaisesta asenteestaan, eurooppalaisen kantaperän puolustuksesta ja radikaaleista mielipiteistä. Hän on kohahduttanut monet kerrat puheillaan, yksi tuoreimmista oli hänen epäilyksensä Kyporian maanjäristyksiä kohtaan. Hänen mukaansa Kyporian maanjäristykset olisivat vain huijaus jonka tarkoitus olisi saada ulkomaat syytämään rahaa maalle.

Kyseessä on ennen kaikkea hyvin rohkea poliitikko.