FANDOM

Konkistadorian asevoimat koostuvat maavoimista, laivastosta ja ilmavoimista. Eniten panostetaan maavoimiin ja laivastoon. Konkistadorian asevoimiin kuuluvat myös mihinkään edellä mainituista kuulumattomat "Erikoisjoukot". Niillä on omat ilma-aseistuksensa, laivansa ja joukkonsa. Erikoisjoukot ovat presidentin suorassa komennossa sotatilanteessa.

Maavoimat Muokkaa

Jalkaväki Muokkaa

Conquistadory's soldiers

Konkistadorian maajalkaväen sotilaita

Konkistadorian jalkaväki jakautuu kahteen osaan; Merijalkaväki ja maajalkaväki. Merijalkaväki hoitaa maihinnousut ja rantautumiset ja maajalkaväki taistelee sisämaassa. Yleensä merijalkaväki tekee mahinnousussa mahinnousun ja turvaa noin 50 km2 kokoisen alueen rannikolta, jonka jälkeen maajalkaväki rantautuu samaan paikkaan kuin merijalkaväki. Merijalkaväki turvaa myös aina rannikkoalueet, maajalkaväen turvatessa sisämaan.

Panssarijoukot Muokkaa

Konkistadorian panssarijoukot koostuvat kaiken tyyppisistä panssarivaunuista ja panssariautoista. Tällä hetkellä Konkistadorian maavoimilla on 210 panssarivaunua ja eri panssarivaunumalleja on 4; Sandlion, Conquistador 11, Conquistador 12 ja Woopard. Sandlionit ja Woopardit ovat ulkomaalaisia vaunuja.

Tykistö Muokkaa

Konkistadorialla on vähän tykkejä suhteessa panssarivaunuihin.Tykkejä on 178, ja niistä 56 on telatykkejä. Muut ovat niitä ihan "perustykkejä".

Merivoimat Muokkaa

Konkistadorian merivoimat on Konkistadorian suurin asevoimien haara. Se kattaa 40% asevoimien budjetista (30% maavoimille ja ilmavoimille). Merivoimilla on lukuisia risteilijöitä, frigatteja, miinalaivoja ja sukellusveneitä. Lentotukialuksia on 7, mutta niistä on käytössä vain 5.

Ilmavoimat Muokkaa

//tulossa//

Erikoisjoukot Muokkaa

//tulossa//