FANDOM

Mohajinin tasavalta oli Mohajinin ja uuden-Mohajinin seuraava valtio. Mohajinin tasavalta sijaitsi Pohjois-Afrikassa.

Mohajinin lippu-0

Jääpallon mm-kisat 2016 Muokkaa

Mohajinin tasavalta osallistui tuleviin jääpallon MM-kisoihin.

Mohajuinin pelipaita jääpallossa

Mohajinin Jääpallomaajoukkueen pelipaita.

Historia Muokkaa

Mohajinin tasavalta tuli itsenäiseksi valtioksi Valtiopeli 6.2 aikaan. Mohajinin valtio omisti koko Etelä-Amerikan sekä Pohjois-Amerikan.

Mohajin oli todella sotahullu maa ja sen takia oli osana monia historiallisia sotia. Mukaan lukien Maailmansota 2 sekä Maailmansota 5.

Koska Mohajin tuhoutui kokonaan viidennessä maailmansodassa Mohajinia seurasi Uusi-Mohajin joka sijaitsi samalla alueella kuin Mohajinkin. Uusi-Mohajinissa syntyi sisällissota ja Uusi-Mohajin hajosi kahteen osaan. Itä-Mohajiniin ja Länsi-Mohajiniin.

Viides maailmansota Muokkaa

Viides maailmansota oli koko maailmaa koskettava sota joka tuhosi muunmuassa Mohajinin. Mohajinin valloittivat Siksa sekä Sääksjärvi. Siksa ja Sääksjärvi valloittivas Mohajinin yhdessä eikä Mohajin edes kerinnyt puolustautua koska hyökkäys oli niin nopea.

Toinen maailmansota Muokkaa

Toisessa maailmansodassa oli mukana monia maita, mukaan lukien Uusi-Mohajin. Toisessa maailmansodassa Mohajinin pitkä suurvallan aika tuli viimein päätökseen kun Uusi-Mohajin vallattiin kokonaan. Uutta-Mohajinia auttoivat monet maat. Yksi maista joka auttoi Uutta-Mohajinia oli pieni maa nimeltään Voodoo-mania.

Toisen maailmansodan ratkaisu01:16

Toisen maailmansodan ratkaisu

Politiikka Muokkaa

Mohajinin tasavallan suurinpuolue oli Kolliaanit. Presidenttinä toimi Alaka Tuito.

Mohajinin paikka kartalla