FANDOM

Nerola oli käyttäjän Markus04 (nykyinen nimi keskiaika) luoma valtio joka oli osallistunut valtiopeliin nro. 11. Muokkaa

YleistäMuokkaa

Nerola tai Nerolan keisarikunta, oli käyttäjän markus04 luoma valtio. Nerola oli isonkokoinen valtio joka sijaitsi Etelä-Afrikassa.sen alueet olivat Etelä-Afrikka ja Lesotho. Edellinen hallitsija oli presidentti janj son san, jonka jälkeen tasavalta muutettiin keisarikunnaksi 15.11.2016. Keisariksi tuli vaaleissa voittanut pääministeri ville portola.

väkiluku250-tuhatta tärketä liikeyrityksiä, Nerola air,NTV30 ja Ank-Pepsi Asevoimat, 20-tuhatta sotilasta, 5-tuhatta panssarivaunua ja 5-tuhatta lentokonetta.maalla on sotilasliitto mygaskarin kanssa,nerola lähetti 100 000 sotilasta josta 80 000 on vapaaehtoisia sekä 5 000panssarivaunua kirjalaan avuksi sotaan.

Historia Muokkaa

Nerola oli ollut valtio vuodesta 1993,sen edeltäjä oli etelä-kärki joka oli olemassa vuosina 1314-1993.Ensimmäinen hallitsia oli kreivi von kärki joka oli kuningas ja kuoli vuonna 1341 ja ehti nimetä seurajakseen nuoren talonpojan marcus attilan joka taas tuli keisariksi,joka hallitsi 1341-1392.nerola joutui tänä 13.11.2016 2tunnin sisällisotaan syy noin lyhyt aikaiseen on terroristien tyhmyys kun älykkäimmät olivat khaliforniassa.etelä-kärki lakkautettiin vuoden1993 vallankaappauksessa jossa keisari palpatine ja hallitus vangittiin sekä rajat suljettiin.sissiryhmä voitti ja julistettiin nerolan tasavalta.