FANDOM

Vladimir Dinistrio

Vladimir Dinistrio

HistoriaMuokkaa

Vladimir Vittorio Hermann Dinistrio, Bhotin diktaattori, syntyi 5.11.2342 Martha ja Werner Dinistriolle. Werner murhasi Marthan Vladimirin ollessa vasta 6-vuotias. Werner sai hirttotuomion, ja Vladimir joutui orpokotiin. Vladimir ei viihtynyt orpokodissa, ja murhasi yhden hoitajista ja pakeni vuoristoon. Siellä hänet otti huostaansa munkki, joka opetti Vladimirille yhdeksän vuoden ajan salatieteitä ja mystiikkaa. Ollessaan 15-vuotias, Vladimir matkusti Sääksjärveen opiskelemaan. Ollessaan kaksikymmentä Dinistrio palasi Bhotiin, aikoen kaapata vallan. Hän uskoi, ettei valtaa pitäisi antaa ihmisille eikä jumalille. Hänen mukaan ei valtaa pitäisi olla kenelläkään, vaan ihmisten pitäisi olla yhteisö, joka ei olisi riippuvainen maallisista eikä hengellisistä asioista. Hän soluttautui armeijaan, ja eteni pääliköksi. Hän tappoi salaa esimiehensä, ja pakeni pääkaupunkiin. Siellä hän otti yhteyden useisiin rikollisiin, ja loi kattavan rikollisverkoston, jonka avulla hänestä tuli pelätty mies. Hän sai tärkeän aseman kun hänestä tuli Itä-Bhotin Arkkipapin sihteeri. Hän vuoti paljon salaista informaatiota ulkomaille. Vuonna 2358 hän sai suhteidensa avulla itselleen palkka-armeijan, joka ujuttautui Bhotin armeijaan. Tietojensa ja armeijansa avulla hän lopulta 2370 hän tappoi kuningas Bhoti DCCCLXXXXVn ja nousi Bhotin Diktaattoriksi.

Persoonallisuus ja kyvytMuokkaa

Dinistrio on olympiatason painonnostaja, ja hänellä on erittäin korkea nopeus ja refleksit. Hän omaa huipputason savate-taidot. Hänen suurin kykynsä on kuitenkin se, että hän on nero. Hänen ÄOnsa on 162, ja hän on valtiotieteiden professori. Hän tuntee jokaisen aseen, ja hänellä on laaja kokemus mystiikasta ja voodoosta. Sanotaan, että hän osaa herätä kuolleista.

PersoonallisuusMuokkaa

Dinistrio on sadistinen ja tunteeton psykopaatti, joka ei häpeä olemustaan. Hän on pakottanut itsensä tekemään tekoja, jotka ovat muuttaneet hänet hulluksi.